24 Temmuz 2015 Cuma

IDA.KEW Canlandırıcı Yüz Toniği

Herkese merhaba,

Karma ve çok gözenekli bir cildim olması sebebiyle nemlendirici öncesi bir toniğe mutlaka ihtiyaç duyuyorum. Ida.Kew markasını instagram'da tesadüfen gördüğüm öneriler üzerine araştırdım ve olumlu yorumları görünce denemeye karar verdim. Temiz içerikli olması da tabi ki büyük bir etken :)

Karma bir cildim olmasına rağmen, dengeleyici olanı geçip ismi beni daha çok cezbettiği için "Canlandırıcı Yüz Toniği"ni sipariş ettim:) İlk şişe bittiğine göre artık yorumlayabilirim. Öncelikle fiyatına göre oldukça bereketli bir ürün olduğunu söylemeliyim. 4-5 ay gibi bir sürede anca bitti.
En beğendiğim özelliği ise, diğer tonikler gibi cildimi gerip kurutmaması oldu. Çünkü karma olan cildimde T bölgem çok yağlı, yanaklarım ise bir o kadar kuru olduğundan doğru ürünleri bulmak çok zor. T bölgeme iyi gelen ürünler, diğer yerleri o kadar kurutuyor ki o üründen vazgeçmek zorunda kalıyorum zaman zaman. Ida.Kew tonikte bu problemi yaşamadım.


Bitirdiğim şişeyi attığım için internet görseli paylaşıyorum :/ Kapağı alışılmışın aksine sprey şeklinde. Cilde sıktığınızda çok güzel ferahlatıyor, kendi kendine kurumasını bekliyorsunuz. Daha hijyenik olabilir ama tonikle yıllarca pamuk kullanmış biri olarak ben bu fıs fıs olayına bir türlü alışamadım. Bir de sprey şeklinde uygulandığında ürün göz altlarına da geliyor, hassas göz altlarımda tonik istemiyorum. Bu yüzden genelde pamuk kullanıyorum, üşendiğim zamanlar da bazen sprey uyguladığım da oluyor.

Bu tonik gerçekten başarılı, cildi nemlendiriciye çok güzel hazırlıyor, ancak vaadedildiği gibi gözeneklerimde bir sıkılaşma gözlemlemedim. Belki gerçek etkisini görmek için birkaç şişe daha kullanmak gerekiyordur bilmiyorum. Yine de cildime bir tazelik ve canlanma verdiği aşikar.

Doğal içeriği ve canlandırıcı etkisiyle tekrar alacağım bir ürün oldu. Birkaç arkadaşıma önerdim onlar da oldukça memnun kaldı.

Sizin önerebileceğiniz doğal içerikli ve etkili bir tonik bulunuyor mu?

Tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder