23 Temmuz 2015 Perşembe

NOTE COSMETICS - Long Wearing Lipstick ve Ultra Volume Mascara İncelemesi

Uzun bir aradan sonra merhaba,

Yeni oluşturduğum bloguma bu kadar ara verdiğim için üzgünüm ancak bir süredir yurt dışında dil okulunda olmam ve yanımda laptop/internet bulundurmamam sebebiyle istediğim yazıları yayınlayamadım.

Bu yazıda aylardır her gün kullandığım “Note Cosmetics” ürünlerimden bahsetmek istiyorum.  Markayı uygun fiyatlı kaliteli ürünleri, şık ürün ambalajları, paraben içermemesi ve hayvanlar üzerinde deney yapmamaları sebebiyle genel olarak çok beğeniyorum.

Note - Long Wearing Lipstick: Ruj konusunda istediğim şey, organik olmasa bile en azından paraben içermeyen, dudağımı kurutmayan, kalıcılığı iyi olan bir günlük ruj bulmaktı. Dudaklarımın pek kalın olmaması sebebiyle çok koyu renklere yönelemiyorum, bu sebeple Note ürünlerinin nude-şeftali arası (açık) renk skalasının yoğun olmasını öncelikle beğendim. Kullandığım rujlar aşağıdaki yarıları bitmiş olan 03 – ChicNude ve 06 – Playfull J


Rujlar yumuşacık, shea yağı içerdiği için dudağı kurutmuyor, kalıcılığı vaat edilen kadar yüksek olmasa da benim beklentimi karşıladı açıkçası. Dudakları bu kadar yumuşatıp çok uzun saatler kalıcı olmasını beklemek haksızlık olur zaten. Bir şey yedikten sonra tazelemeniz yeterli. Benim favorim 06 – Playfull, kendisini yakında imza rujum bile ilan edebilirim. Aşağıda göreceğiniz gibi şeftali tonlarında, her makyaja yakışıyor, esmer tende harika duruyor.


Daha açık bir renk istediğimde de 03 – ChicNude ile karıştırıp sürüyorum. ChickNude’u tek başına çok fazla kullanmıyorum çünkü nude rujlara çok alışamadım. Bir de bence nude rujlar mat olduğunda daha güzel duruyor, bu pek mat değil. Ancak koyu bir göz makyajı ve rujdan önce dudağa dokundurulan pudra yardımıyla oldukça güzel oluyor.

Note - Ultra Volume Mascara: Bu maskarayı da aylardır her gün kullanıyorum. Dağınık olan kirpiklerimi güzel toplayıp şekil veriyor. Aşağıda gördüğünüz gibi fırçası kocaman! 


Başlarda sürmekte biraz zorlandım ama alışınca çok rahat ettim. E vitamini ve tatlı badem yağı içerdiği için kirpikleri beslediği iddia ediliyor. Kirpiklerimde herhangi bir dökülme vs yapmadı, silerken de rahat çıkıyor. Rimelin tek bir kötü yanı var, o da alt kirpiklere sürerseniz gün içinde dökülme yapabiliyor, göz altlarınızı arada bir kontrol etmenizde fayda var.


Şimdilik tüm kriterlerimi karşılayan daha iyi bir rimel bulamadığım için dökülme sorununu görmezden gelip kullanmaya devam edeceğim.

Tekrar görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder