15 Mayıs 2015 Cuma

Babe Stop AKN Yüz Temizleme Jeli ve Nemlendirici Krem

Merhaba,

Babe markası ürünleri ile tanışmam, 5-6 sene önce Acıbadem'de gittiğim bir cilt doktoru sayesinde oldu. O zamandan beri aynı temizleme jelini kullanıyorum. Babe Stop AKN Yüz Temizleme Jeli, en başından beri çok memnun kaldığım bir ürün oldu. Yağlı bir T bölgem var, arada yüzümde tek tük sivilceler de çıktığı olur. Ürün cildimdeki yağı ve kiri yumuşak bir şekilde temizliyor, T bölgemi dengeliyor ve kuru olan yanaklarımı da extra kurutmuyor.


Fiyatı 50-55 TL arası değişmekte. (İnternetten alırsanız daha da uygun.)

Marka dermokozmetik olduğu için sadece eczanelerde satılıyor, araştırmalarım sonucu hayvanlar üzerinde test yapmadığını da öğrendim. Bu sebeple mutlulukla kullanıyorum:) Hatta o kadar uzun zamandır kullanıyorum ki, cildimin artık bu ürüne doyduğunu düşünmeye başladım, belki etkisini arttırmak için kısa bir süreliğine başka bir temizleme jeli kullanıp tekrar Babe'ye dönebilirim diye düşünmüyorum değil.

Babe Stop AKN Sebum Dengeleyici ve Nemlendirici Krem

Temizleme jelinden çok memnun kalınca bu ürüne bir şans vermek istedim. Güzel bir ürün ve yağlı T bölgeme de iyi geldi ancak kuru olan yanaklarıma yeterli nemlendirmeyi sağlayamadı. Fiyatı da pahalı olduğu için (90 TL) tekrar almayı düşünmüyorum şimdilik.



Kutusu bittikten sonra fotoğrafını çekmeyi unutup attığım için internet görseli kullanıyorum :(
Tüm cildi yağlı olanlar için önerebilirim, ancak benim gibi karma cilde sahip olanlar için çok fazla öneremiyorum. Performansına göre biraz pahalı buldum açıkçası.

Sizin önereceğiniz güzel bir yüz temizleme jeli ve nemlendiricisi var mıdır?

Tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder