13 Mayıs 2015 Çarşamba

Fall in Beauty'e hoşgeldiniz :)

Merhaba,

Bakım ve makyaj ürünleri konusunda araştırmayı, yeni ürünler denemeyi ve çevreme bunları önermeyi çok seven biri olarak artık arkadaşlarımı bıktırmış bulunup, tecrübelerimi blogum aracılığıyla paylaşmaya karar verdim. Peki ben kimim?

24 yaşında, İstanbul'da yaşayan, çevreye, doğaya ve özellikle hayvanlara çok düşkün, yoğun çalışırken bir yandan kendine bakmayı ihmal etmemeye çalışan bir mühendisim. Bu sebeple tahmin edebileceğiniz üzere güzel bir üründe aradığım en önemli özellikler az kimyasal içermesi (ya da organik olması) ve hayvanlar üzerinde test yapmamasıdır. Bu durum aslında blog yazmak istememin temel sebebini de oluşturuyor.

Pahalı markalar kullanan, en kalitelisinin ve sağlıklısının sadece dünyaca ünlü markalarda olduğuna inanan biriyken, internetin hayatımıza getirdiği bilinçlenmeyi ben de yaşayarak, kullandığım ürünlerin içeriklerine baktım ve gördüğüm şeylerden hiç memnun olmadım! Yıllardır kullandığım o ünlü markaların çoğu ne kadar zararlı kimyasal varsa içeriyor ve aynı zamanda zavallı hayvanlar üzerinde deney yapıyordu. Ancak bazılarından çok memnundum ve bana aynı etkiyi gösterecek yeni ürünler bulmak kolay değildi. Üstelik deney konusu çok kafa karıştırıcı ve bir türlü %100 emin olamadığım bir kritere dönüştü. Bu sebeple doğal içerikli, hayvan deneyi yapmayan ve tabi ki etkili ürün arayışlarım/denemelerim sonucunda bir çok marka ve ürün konusunda bilgi sahibi oldum. Bunu insanlarla paylaşmak ve başkaları ile fikir alışverişi yapmak amacıyla da blog açma fikrine iyice ısındım.

Henüz çok yeniyim, umarım daha da ısınarak devam eder ve bu işin inceliklerini daha iyi öğrenebilirim.


Leon ve benden sevgiler :)













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder