2 Eylül 2015 Çarşamba

Physician Formula - Fake Out Mascara

Herkese Merhaba,

Bugün sizlere “Physician Formula” markasının "Organic Wear – Fake out" maskarasından bahsedeceğim. Markayı kimyasal içermeyen yapıları, doğallığı, etkili ürünleri ve hayvanlar üzerinde deney yapmaması sebebiyle öncelikle çok beğeniyorum. Ancak Amerika’da drugstore’larda uygun fiyatlarda satılırken ülkemizde sadece eczanelerde satılması ve yüksek fiyatlarda olması bir hayli üzücü. Ben elimdekini Amerika’dan 10 dolara almıştım, burada 50-60 TL arası olması lazım. Fırsat sitelerinde daha uyguna bulabilirsiniz.


Gelelim markanın denemek için şans verdiğim organik rimeline. Açıkçası bu rimeli alırken çok yüksek beklentilerim yoktu, tek istediğim şey gözlerime doğal içerikli bir ürün sürmekti ve tabi ki hacim vermesiydi. Bunu fazlasıyla yerine getirdi. Aşağıda gördüğünüz gibi birkaç kat uygularsanız hacim vermesi oldukça iyi. Fırçası güzel, sürümü kolay sayılır. Kabı da çok şirin J Ancak kapağının şekli silindir olmadığı için maskarayı döndürerek süremiyorsunuz.


Ürünün beğenmediğim özelliklerine gelecek olursak, öncelikle çok geç kuruyor. Yani sürdükten 5 - 10 dk sonra elimi kirpiklerime sürdüğümde hala elime siyahlık bulaşıyordu. Bir diğer olumsuz özelliği de sabah sürdüğünüzde akşama kadar etkisinin sürmemesi, yani gün içinde tazelemeniz gerekebilir. (Bu arada bu maskaranın zaten kat kat sürüldüğünde daha güzel sonuç verdiğini söylemeliyim.) Ve benim için en olumsuz özelliğine gelecek olursam, göz altlarına gün içinde dökülme yapması. Bu benim her gün kullandığım Note rimelimde de biraz olan bir şeydi ve göz ardı ediyordum, ancak bunda biraz daha fazla olduğunu söylemeliyim :/

Sonuç olarak, Türkiye fiyatları ile tekrar alacağım bir ürün değil. Amerika’da olsam belki günlük kullanım için yeniden alabilirdim. Çünkü bu biraz da üründe neye öncelik verdiğinizle alakalı. Bir Maybelline, Max Factor vs. markalarının rimelleri kadar etkili değil, üstelik onlar da uygun fiyatlı markalar. Benim için günlük kullanımda doğal içerik ve cruely free olması her şeyden daha önemli olduğu için ben yine alabilirdim. Ancak burada fiyatı uygun olmadığı için başka rimelleri denemeye devam edeceğim J

Yeniden görüşmek üzere J

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder