15 Eylül 2015 Salı

Batiste - Kuru Şampuan İncelemesi

Herkese tekrar merhaba;
Bugün sizlere, çok severek kullandığım ve kuru şampuanların şahı olduğunu düşündüğüm “Batiste – Kuru Şampuan”den bahsetmek istiyorum. Cruelty Free ürün kullanma kararımdan önce Elidor ve Toni&Guy markalarını denemiştim, Elidor saçlarımı kazık gibi yapmış, Toni&Guy da performansı daha iyi olmasına rağmen garip kokusuyla beni kendinden soğutmuştu.  Ancak başka blogger’ların tavsiyesiyle aldığım Batiste, tüm diğer ürünleri sildi süpürdü J

Kendisi bir kuru şampuandan beklenecek her şeye fazlasıyla sahip bence. Saçın yağlı görünümünü ortadan kaldırıp fresh bir görüntü veren, saçta fazla beyaz kalıntı bırakmayan, ağırlık yapmayan, sonrasında saçı kepeklendirmeyen harika bir yapısı var J Üstelik Cruelty Free! Hayvanlar üzerinde deney yapan markaları bırakma kararımdan sonra ilk işim bu ürünün ambalajına bakmak oldu, korkarak baktım çünkü o kadar memnundum ki bırakmayı hiç istemiyordum. Arkasındaki tavşan logosunu gördüğümde nasıl rahatladığımı çok iyi hatırlıyorum J Ürün tüm övgüleri hak ediyor bence.
Benim gibi duş aldıktan 1 gün sonra sönen ince telli saçlarınız varsa saçı tazelemek ve hacim vermek için, ya da yoğun çalışıyorsanız eve gelip saçlarınızı yıkamaya vaktinizin/mecalinizin kalmadığı günler için rahatlıkla kullanabilirsiniz. İçerik konusunda da takıntım var normalde ancak henüz organik bir kuru şampuan deneyimleme fırsatım olmadığı ve bundan da çok memnun olduğum için şimdilik içeriğini görmezden geleceğim. Ben şu ana kadar Fresh, Original ve Floral Essences çeşitlerini kullandım. Fresh’in kokusunu daha çok beğeniyorum ancak tercih meselesi, çünkü hiçbirinin kokusu rahatsız edici değil.
Kullanım için saça 20-30 cm uzaklıktan sıkarak, 1 dk bekleyip (bu benim tercihim), parmak uçlarıyla masaj yaparak ya da yumuşak bir tarakla tarayarak o beyaz görüntüyü almanız yeterli. Öncesi sonrası fotoğrafını bir türlü çekemedim ancak yaptığımda postu editleyeceğim J
Batiste Kuru Şampuanı Sephora, Gratis ve Watsons’lardan alabilirsiniz. Fiyatı 24-28 arasında değişiyordu en son, yine o civarlardadır J
Yeniden görüşmek üzere !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder