8 Ekim 2015 Perşembe

Allfree Natural Deodorant İncelemesi

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere, son zamanlarda favorim olan “allfree natural deodorant” tan bahsedeceğim. Bu deodorantı ilk defa Ayşenur Yazıcı’nın blogunda görmüştüm, içeriğinin tertemiz olduğundan ve memnun kaldığından bahsediyordu. Ancak Gratis’lere gittiğimde satışının durduğunu öğrendim, internette de bulamadım. Yıllar sonra Gratis’te dolaşırken bir de baktım yeniden satışta! Çok mutlu olup hemen attım sepete bir tane:)


Alüminyum ve paraben içermeyen deodorantlar bu aralar oldukça revaçta. Çünkü bu zararlı maddelerin koltukaltından emilerek göğüs kanserini tetiklediği  ile ilgili araştırmalar yapılmakta, kesin bir kanıtı olmasa da bu konuda yazılanlar oldukça fazla. Ben sadece koltukaltı değil genel olarak cildimize sürdüğümüz tüm zararlı maddelerin emildiğine inandığım için, bildiğiniz gibi genelde doğal içerikli ürünleri tercih ediyorum. Allfree’ye gelecek olursak, öncelikle ben sprey ya da roll-on türündeki deodorantları değil, böyle stick olanları seviyorum. Bana kullanımı daha pratik ve bıraktığı kuru his daha güzel geliyor. Bu yüzden ürün zaten 1-0 önde başladı.


Diğer özelliklerine gelecek olursak;
-Paraben, aliminyum ve alkol bulundurmadığı üzerindeki ibarede belirtilmiş.
-Yapay renk, koku ve katkı maddesi içermiyor.
-Hayvanlar üzerinde test edilmiyor. (Cruelty Free)
-Hayvansal içerik barındırmıyor. (Vegan)
-Kokusuz, koruması ve kokuyu engellemesi de gerçekten güzel.
-24 saate kadar koruma gibi vaadleri yok, 12 saate kadar koruma yaptığı yazıyor ve gerçekten de yapıyor, bu da benim için yeterli.
-Fiyatı gerçekten çok uygun. (Gratis’ten 5-6 TL gibi bir fiyata aldım.)

Doğal ürün kullanma konusundan vazgeçmeyeceğim en öncelikli şey deodorant sanırım. Göğsüm ve çevresinde bulunan iyi huylu kistler sebebiyle bu konuda her zaman hassas ve dikkatliyim. Bundan önce kullandığım başka doğal deodorantlar da var, onlarla ilgili genel bir yazı yazmayı da düşünüyorum. Ancak fiyat, ulaşılabilirlik ve performans üçlüsünü topladığımızda favorim kesinlikle allfree :) Mutlaka siz de denemelisiniz! :)

Tekrar görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder