23 Ekim 2015 Cuma

The Body Shop Honey Bronze Highlighter İncelemesi

Herkese Merhaba,

Bir süredir kremsi yapıda, cruelty free bir aydınlatıcı arıyordum. The Body Shop, Loreal bünyesine geçmesine rağmen cruelty free kalmaya devam ederek beğenimi kazanmış bir marka, bu nedenle bloglarda gördüğüm likit aydınlatıcısını (Radiant Highlighter) almaya gittim, ancak sonra “Honey Bronze” isimli bu şeker ürün beni görünümüyle tavladı :)


Ürünü nasıl aldığımın hikayesini bile anlattığıma göre ürüne geçebilirim artık :) Benim aradığım gibi  kremsi yapıda değil, daha çok stick yapıda katı bir ürün. Fırçaya, ele vs almadan, direk yüze sürerek uygulanıyor. 3 renk seçeneği var, ben direk highlighter olarak kullanacağım için en açık rengini aldım. Daha koyularını direkt allık olarak kullananlar da var. Ben allığı sürdükten sonra elmacık kemiklerime uyguluyorum. Hafif ıslak bitişli, doğal duruşlu, kalıcılığı fena olmayan bir aydınlatıcı, günlük kullanım için oldukça beğendim.

Sevmediğim tek özelliği, elimle almak istediğimde istediğim kadar gelmemesi. Örneğin, göz pınarlarıma ya da kaş kemiğime uygulamak için üründen almak istediğimde katı yapısından ötürü ürünü istediğim gibi alamıyorum, biraz uğraşmak gerekiyor. Yani direk yanağıma sürerken aldığım o kolay performansı yüzümün diğer bölgeleri için alamıyorum.

Tende duruşu aşağıdaki gibi:


The Body Shop markası ürün içeriği olarak beni çok tatmin etmese de, performansı güzel ürünleri ve cruely free duruşu ile cezbediyor :) Ancak fiyatları biraz fazla buluyorum, örneğin bu ürün için 60-65 TL gibi bir tutar ödedim, bir tık daha düşük olabilirdi diye düşünüyorum.

Günlük aydınlatıcı seçerken Honey Bronze ve The Balm Mary Lou arasında dolaşıyorum, daha ıslak bitişli bir görünüm istediğimde elim buna gidiyor :) Sonuç olarak beni tatmin eden ve kullanmaya devam edeceğim bir ürün oldu. Kolay kolay biteceğe de benzemiyor, kullanmaya devam:)

Başka ürünlerde görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder