31 Ekim 2015 Cumartesi

Wet n Wild Kaş Kiti İncelemesi

Merhaba,

Kaşlar güzel ve dikkat çekici olunca makyajın boyut atladığını fark ettiğimden beri kaş ürünlerinden vazgeçemiyorum :) Önceden kalem kullanıyordum ama kalemlerin sert yapıları sebebiyle kaş tüylerinde biraz dökülme yaptığını fark ettim. Geçen sene arkadaşımın önerisiyle de Wet n Wild’ın bu kaş kitine bir şans verdim. O günden beri severek kullanıyorum. Aşağıdaki aldığım 2.kit, ilk aldığım öyle kötü görünüyor ki koymaya utandım :)


İçinde 2 renk far, 1 adet sabitleyici, fırça, cımbız ve ayna bulunuyor. Koyu kahverengi olan benim için çok koyu, favorim kesinlikle ortadaki açık kahverengi :) Gerçekten kaş rengime tam uydu, çok doğal duruyor ve kalıcılığı da iyi :)  Sabah işe giderken sürüyorum, akşama kadar aynen duruyor. Gerçi kaş bölgemiz sık dokunduğumuz/sildiğimiz bir bölge olmadığı için de böyle düşünüyor olabilirim. Sabitleyicisini (Wax) çok sevemedim, kötü diyemem ama elim gitmiyor nedense. Kaşları rimel yapısında bir ürünle sabitlemek daha doğru geliyor bana, fırça ile sabitleme olayı benim istediğim o doğal görüntüyü bozuyor. Okuduğuma göre pek kullananı da yok zaten. Cımbızının performansı süper değil ama acil durumlarda kesinlikle iş görüyor, güzel bir kurtarıcı :)
Fardan sonra en sevdiğim parça fırçası. Eğimli yapısı ile gerçekten de güzel sürülüyor far. Ayna da arkadan çıkıyor, böylece farlar tozutsa da ayna temiz kalmış oluyor bunu sevdim.


Ürünün beğenmediğim özelliklerine gelecek olursak, öncelikle ambalajı gerçekten çok çok dayanıksız. Bir süre kullandıktan sonra kapağı kapanmamaya başlıyor, bant ile desteklemek zorunda kaldım. Neyse ki farlar kırılma/makyaj çantama dökülme gibi şeyler yapmadı, yoksa kesinlikle tekrar almazdım.
Bir de içeriği temiz bir marka değil, temiz içerikli bir kaş kiti bilen varsa beni de bilgilendirirse çok sevinirim.

Bazı olumsuz özelliklerine rağmen Wet n Wild Kaş Kiti, cruelty free olması ve uygun fiyatıyla tekrar aldığım bir ürün oldu. Yine de 2. ürünüm bittikten sonra bir de NYX ve Essence markalarının kaş kitlerine şans vermek istiyorum. Özellikle NYX kitinin içindeki minik tarayıcı fırça ilgimi çekti, kaşları far sürdükten sonra tarayıp o farı dağıtmak daha doğal durmasını sağlıyor çünkü.

Sizin favori kaş far/kit ürünleriniz nelerdir?

Tekrar görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder