9 Kasım 2015 Pazartesi

Burt's Bees - Sensitive Daily Moisturizing Cream and Eye Cream

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere Burt’s Bees Sensitive serisinden “Daily Moisturizing Cream”(Günlük Yüz Kremi) ve “Eye Cream”(Göz Kremi) ürünlerinden bahsedeceğim. Burt’s Bees, doğal içerikli (hatta üzerinde %100 natural olduğu iddiası var), cruelty free ve genel olarak çok beğendiğim bir marka. Özellikle Tinted Lip Balm’larını her gün kullanıyorum. Ancak ülkemizdeki pahalı fiyatları bu ürünleri doya doya kullanmama bir engel maalesef. Amerika’da drugstore’dan çok daha uygun fiyatlara aldığım kremlere gelecek olursak;

Burt’s Bees Sensitive Günlük Yüz Kremi: Bu üründen çok bir beklentim yoktu, sadece yaz ayında karma cildime ağırlık yapmayacak ve yağlandırmayacak hafif bir nemlendirici arayışındaydım. Tam da bu beklentiyle alınması gereken bir ürünmüş :) Fazlasını beklememek gerekiyor, cilde öyle extra bir etkisi yok. Hassasiyet yaratmayan, hafif, doğal içerikli bir nemlendirici; yaz aylarında severek kullandım. Kışa yaklaştığımız şu günlerde de haftada bir kaç kez gündüzleri kullanmaya devam ediyorum. Nemlendirmesi şimdilik yeterli. Ancak çok kuru ya da olgun ciltlere bu mevsimde yeterli geleceğini düşünmüyorum. Benden son durumda geçer puan aldı.


Burt’s Bees Sensitive Göz Kremi: Açıkçası beni bu kadar hayal kırıklığına uğratan bir ürün daha önce olmamıştı. Yine aynı beklentilerle, yaşıma uygun, doğal içerikli bir göz kremi kullanmak amacıyla aldım. Ancak Türkiye’ye gelip kullanmak istediğimde; öncelikle ambalajını kullanmakta çok zorlandım, ürünün kapağında (ucunda) ufak bir kuruma vardı, çok fazla baskı uygulayarak ancak sıkıp ürünü getirebildim. Ve yapısını hiç beğenmedim. Akışkan hiç değil, yoğun kıvamlı ancak fazla nem de vermiyor. Toplamda 3 kez kullandım, ilk ikisinde bir şey olmadı ancak 3.kullanışımda göz altımda yanma yaptı, gidip yüzümü yıkamak zorunda kaldım ve bir daha da kullanmadım. Son kullanma tarihine çok baktım ancak üzerinde bulamadım. Tarihi geçmese de, belki markette vs. beklerken bozulmuş olma ihtimalini düşünüyorum şimdi. Çünkü bu kadar başarısız bir ürünü piyasaya süreceklerine inanmıyorum açıkçası. Türkiye’de Sensitive serisini bulmak zor biliyorum ancak bu göz kremini kullanmış başka birisi varsa görüşlerini çok merak ediyorum. Benim ürünüm mü bozuktu yoksa gerçekte de bu kadar kötü mü? Kafamda deli sorular :) Yazarsanız sevinirim.


Son olarak iki ürünün de ambalajını ve kapaklarını beğendiğimi söylemeliyim, hijyenik ve sağlamlar. Burt’s Bees keşke bizde de drugstore markası olsa, kolayca ulaşabilsek :/ Ama nerde.. :)

Diğer postlarımda da vücut losyonlarından ve severek kullandığım lip balmlarından bahsedeceğim.

Görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder