29 Kasım 2015 Pazar

Cyrene Yüz ve Makyaj Temizleme Suyu


Herkese yeniden merhaba,

Yüzümü temizleme jeliyle yıkamaya üşendiğim zamanlarda misel sular gibisi yok :) Durulama gerektirmediği için, özellikle işe gitmek için uyandığım sabahın erken saatlerinde çok işe yarıyor, akşamları da göz makyajımı çıkarmak için kullanıyorum. Cyrene Yüz ve Makyaj temizleme suyunu bloglardaki övgüleri görünce almaya karar vermiştim, abartıldığı kadar varmış gerçekten de:) Markayı zaten ne kadar beğendiğimi artık herkes biliyor, henüz başarısız bir ürünlerine rastlamadım.


Ben hassas ve kuru ciltler için olanını aldım, kullandıktan bir süre sonra T bölgemde biraz parlama oluştu. Bu nedenle bir dahaki sefere de karma ve yağlı ciltler için olanını deneyeceğim, o benim cilt tipime daha uygun ve cildi rahatlatıcı aloe vera içeriyor. Ürün cildimle hiçbir irritasyona ya da sivilcelenmeye sebep olmadı, nazik bir şekilde hem yüz hem de göz makyajımı temizledi. Zaten ürünü alırken esas amacım göz makyajımı temiz içerikli bir ürünle çıkarmaktı, bu konuda da başarılı bir ürün oldu.


Neden Cyrene Misel su?

-Zararlı kimyasallar barındırmayan, tertemiz içeriği (Allantoin, panthenol, Yeşilçay, Provitamin B5, aloe vera gibi besleyici, rahatlatıcı özler barındırması)

-Hayvanlar üzerinde deney yapmaması

-Vegan olması

-Muadillerine göre olan uygun fiyatı

-Türk markası oluşu

-Cildimde bıraktığı güzel his


Bu sebeplerden ötürü almaya devam edeceğim bir ürün oldu :) Ancak şu an Cyrene’nin sürpriz kutusundan çıkan 'Searene Skin Drink Misel Su’yu kullandığım için onun bitmesini bekliyorum. Onun da yazısını, hatta ikisinin karşılaştırmasını yakında yazacağım :)

Sizlerin önerdiği, memnun kaldığı makyaj/yüz temizleme suları nelerdir? Paylaşırsanız sevinirim.

Görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder