21 Kasım 2015 Cumartesi

Uni Baby Şampuan

Herkese yeniden merhaba,

Bebek şampuanı kullanan yetişkinler kulübüne ben de katıldım :) Aslında aklımda hiç böyle bir düşünce yoktu, ancak markette dolaşırken Uni’nin bebek şampuanı dikkatimi çekti. Bunun sebebi üzerinde: “Alkol, paraben, SLS (Sodium Lauryl Sulfate) ve SLES (Sodium Laureth Sulfate) , boya içermez.” yazmasıydı. İçeriği bir şampuana göre oldukça temiz görünüyordu. Çünkü bebek şampuanlarının bile içeriği maalesef kimyasal dolu olabiliyor. Hemen arkasını çevirdim, bir de ne göreyim, Tavşan figürü!:) Cruelty Free olmasını hiç beklemiyordum açıkçası, o yüzden bir şansı hak etti diye düşünüp attım sepete :)


Ürün pek köpürmüyor, çok köpüren çok temizler inancının etkisiyle başlarda biraz zorlandığımı söylemeliyim. Sonra alıştım. Başlarda bir etkisi olup olmadığını pek anlamadım, en büyük korkum saçımı yağlandırmasıydı ancak bunu yapmadı neyse ki. 1.ayın sonu gibi etkisini göstermeye başladı, saçlarım cidden daha yumuşak ve parlak oldu. Ve en önemlisi uzun süredir bol bol dökülüp beni üzen saçlarımın dökülmesi azaldı. Vücudum için duş jeli olarak, hatta makyaj fırçalarım için de kullanıyorum. Genel olarak neye kullansanız yumuşacık bir his veriyor. Pompalı yapısı da kullanımı daha kolay hale getiriyor.



Ben saçlarım çok uzun olduğu için uçlara mutlaka krem de kullanıyorum, o yüzden kremsiz etkisini bilmiyorum. Bebek şampuanlarının kremsiz yapılarından dolayı uzun saçları taramayı zorlaştırdığını okumuştum, bu sıkıntıyı yaşayanlar olabilir. Şu an için o kadar memnunum ki bu durumda bir değişiklik olana kadar devam edeceğim. Fiyatı da uygun, indirimde 8 TL'ye bile bulmak mümkün.

Hiç beklemediğim bir üründen öyle tatlı bir sonuç aldım ki çok mutluyum! :) Umarım bu durum bozulmaz. 

Son olarak eklemek isterim ki, yorumlarım kendi almış olduğum sonuçlara göre yapılmış olup tamamen kişiseldir, her insanın saç derisi/yapısı farklıdır. Bu nedenle etkisi kişiden kişiye değişecektir.
Bebek şampuanı kullanan başka kulüp üyeleri varsa olumlu/olumsuz yorumlarınızı bekliyorum:)


Görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder