19 Aralık 2015 Cumartesi

Favori Pembe Rujlarım

Herkese yeniden merhaba,

Uzun zamandır hem blog hem instagram’da cilt ürünleri anlattığımı farkettim. Bu nedenle bugün makyaj ürünlerine geçiş yaparak günlük kullandığım favori pembe rujlarımı tanıtmaya karar verdim :)



Golden Rose – Velvet Matte (27)

Golden Rose normalde kullandığım bir marka değildi, ancak son dönemde yaptığı yeniliklerle pazarda hızlı bir yükseliş yaptı. Hala cilt ürünlerine uzak dursam da, herkesin çok beğendiği Velvet Matte ruj serisine bir şans vermek istedim. 27 numarayı, Görkem Karman’ın bloğunda Mac’in meşhur Kinda Sexy rujuna muadil olarak göstermesi sonucu merak ederek almıştım. Sonradan arkadaşımdaki mac rujla ikisini karşılaştırdığımda, gerçekten de dudakta birebir renkte aynı olduklarını gördüm. Mac’in yapısı daha yumuşak ve dudağı kurutmuyor, ancak Golden Rose maalesef dudağı biraz kurutuyor. Altına lip balm sürmeden kullanmıyorum. Bu özelliğini görmezden gelirsek bence renk ve duruş olarak başarılı bir ruj. Günlük kullanımda, özellikle koyu renk göz makyajının altında soft bir pembe olarak çok hoş duruyor. Uygun fiyatlı bir mac muadili olarak bence şans verilecek bir ürün, severek kullanıyorum:)



Golden Rose – Velvet Matte (10)

Bu ise 27 numaraya göre daha bariz bir pembe. Bir tık daha koyu ve canlı. Yapısı yukarıda bahsettiğim gibi, aynı kuruluk sorunu mevcut. Ama duruşları ve renk skalaları o kadar başarılı ki bunu görmezden geliyorsunuz :) Bu da severek kullandığım bir pembe oldu :)



Flormar – Pretty (P307 - Pink Beige)

Geldik favorime:) Bu rengi görevli kızın önerisi ile çok düşünmeden almıştım, kullandıkça neden bu kadar sevildiğini anladım. Rengi o kadar güzel ki, tam bir günlük ruj. Gül kurusuna yakın bir pembe. Yapısı da yumuşak, kalıcılığı fena değil. İlk aldığımda uzun süre elim başka ruja gidememişti. Severek kullanıyorum:)



Flormar – Long Wearing (L16)

Bu ruj aslında pembe’den çok nude’a daha yakın bir ruj. Ancak içinde pembe tonları da var. Yapısı yumuşacık, dudakta çok güzel duruyor. Koyu renk göz makyajının altına ideal.



Golden Rose ve Flormar markaları, içeriklerini sevmesem de cruelty free olmaları, harika renk skalaları ve uygun fiyatlarıyla cezbedici geldiği için dayanamayıp aldığım markalar :) Pembe ruj sürmek istediğim günlerde kurtarıcı oluyorlar. Şeftali tonlarına kaymak istediğimde de daha doğal içerikli olan Note rujlarıma gidiyor elim, onların da yazısı için tık tık.

Sizin günlük kullanımdaki favori rujlarınız nelerdir? Paylaşırsanız sevinirim.

Yeniden görüşmek üzere ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder