26 Aralık 2015 Cumartesi

Couleur Caramel Dark Circle Concealer

Herkese yeniden merhaba,

Uzun süredir doğal içerikli ve performansı güzel bir göz altı kapatıcısı arıyordum, sonunda buldum:) İnternette tesadüfen Couleur Caramel isimli Fransız markasıyla tanıştım ve araştırınca kullananların çok memnun kaldığı bir marka olduğunu gördüm. Ne yazık ki hakkında çok fazla Türkçe kaynak yok, bari ben oluşturayım dedim :)



Güvendiğim ve her zaman memnun kaldığım bir site olan dermoeczanem.com’da markanın satışını görünce sipariş verdim. Renk konusunda çekincelerim vardı ancak görme şansım olmadığı için risk alarak “08 – Apricot Beige” rengini seçtim. Her zamanki gibi birkaç gün içinde ürünler elime ulaştı.



Markanın ambalajları da kendisi gibi doğal, geri dönüşümlü malzemeden yapılmış. Kapatıcı’nın rengi buğday tenime tam uydu, ne açık ne koyu. Normalde bir tık daha açık concealer kullanıyorum ama cildimde aynı renk olması da güzel ve doğal durdu. Yapısı yumuşacık ve kremsi, göz altlarını kesinlikle kurutmuyor, aksine hep nemli bırakıyor. Ben normalde burun kenarlarımdaki kızarıklıklara da concealer sürerdim ve o bölgem çok kuru olduğu için hep pul pul olurdu. Bu üründe bunu hiç yaşamadım, cidden yumuşacık.



Esas olarak bu kapatıcıda beni en şaşırtan şey ise, gerçekten kapatıcılığının yüksek olması! Organik concealer yorumlarını okuduğumda hep düşük kapatıcılıktan bahsediliyordu, bu ise gerçekten güzel kapatıyor. Çok problemli göz altlarını bilmiyorum ancak benim ‘hafif problemli’ göz altlarımda ve yüzümdeki minik lekeleri güzel örttü.

Ürünün olumsuz tek yanı biraz çizgilere dolması. Ama bende her kapatıcı çizgilere doluyor maalesef. Gün içinde birkaç kere parmağımla düzeltiyorum. Profesyonel bir sonuç bekliyorsanız size göre değil. Ben yüzüme her gün sürdüğüm ürünlerde daha çok içeriğe önem verdiğim için bu sonuç benim için şimdilik yeterli.

Couleur Caramel markası EcoCert sertifikalı ve CosmeBio etiketli, cruelty free bir Fransız markası. Alışverişimde aldığım ürünler ve fiyatları:

-Dark Circle Concealer: 45 TL
-Eye Shadow: 41 TL
-Ruj: 55 TL



3 al 2 öde kampanyası olduğu için sadece ruj ve concealera para vererek ve %2 havale indiriminden de yararlanarak toplam 98 TL vermiş oldum. Bence 3 organik ürün için bu fiyatlar uyguna geldi. Diğer ürünler için yorumlarımı da yakında paylaşacağım :)

Siz de uygun fiyatlı, temiz içerikli ve tabi ki hayvan deneysiz bir kapatıcı istiyorsanız bir şans vermelisiniz bence :)


Yeniden görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder