31 Aralık 2015 Perşembe

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere geçen sene Gratis indiriminden aldığım The Balm Sexy Mama Transparan pudradan bahsedeceğim. Herkes gibi ben de The Balm ürünlerine bayılıyorum :) Cruelty free, paraben ve talc içermeyen ürünleriyle tüm drugstore markalarının önüne geçiyor benim için. Geçen sene indirimde bu tatlış pudrayı görünce kapıvermiştim :)



Ürün transparan olduğu için herhangi bir renk vermiyor. Fondöten, bb krem, concealer üzerini sabitlemede kullanabilirsiniz. İçinde bulunan minik yağ emici küreler ile parlamayı uzun süre engellediği vaadediliyor. Parlamayı tüm gün değil ama 4-5 saatliğine engellediği doğru. Benim cildim karma, T bölgem yazları çok, kışları da hafif yağlı oluyor. Yazın mutlaka tazeleme gereği duydum, ancak kışın o kadar fazla değil.



Bu pudranın sevmediğim özelliğine gelince, TheBalm’ın allık ve farlarında bulunan o yumuşacık yapıyı bu üründe bulamadım. Yapısını fazla sert buldum açıkçası. Evet çok fazla tozutup ortalığı kirletmesini istemem tabi ki ama bu yapısıyla da sanki hiç ürün alamıyormuşum gibi hissediyorum. Fırçaya ürün geldiğini ancak yüzüme sürdüğümde verdiği etkiden fark ediyorum. Ayrıca aldıktan birkaç ay sonra pudranın yüzeyinde hafif bir taşlaşma oluştu, tırnağımla kazıyınca düzeldi.

Gramajı iyi (7 gr), bu yapısıyla da yıllarca bitmeyecek gibi duruyor. Başka transparan pudram olmadığı için diğerleriyle karşılaştırma yapamıyorum. Ancak genel olarak benim beklentimi karşılayan bir ürün oldu. Diğer TheBalm ürünlerinde olduğu gibi bayılmadım ancak Gratis indiriminde yine olsa yine alırdım :) Uyguna geliyor gerçekten.

Yeniden görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder