12 Ocak 2016 Salı

Couleur Caramel Chocolate Brown Matt Eye Shadow

Herkese merhaba,

Geçen ay yapmış olduğum Couleur Caramel alışverişimden aldığım ürünleri yorumlamaya devam:) Chocolate Brown (003) rengini sipariş etmiştim, o zamandan beri her gün kullanıyorum. İşyerinde yaptığım günlük makyaj genelde natural olduğu için kahverengi far mutlaka kullanıyorum.


Öncelikle inanılmaz şirin ve doğal bir ambalajı olduğunu söylemeliyim. Geri dönüşümlü iki karton arasında yerleştirilmiş, tepesinde de minik bir ip var sepet gibi tutmak için, çok orijinal:) Far hakkındaki yorumlarıma gelecek olursam, adından da anlaşılacağı üzere mat bitişli bir kahverengi. Pigmentasyonu güzel. Verdiği renk tatlı bir çikolata kahvesi, görselinde olduğundan farklı çıkmadı.



İçeriği tertemiz olduğu için her gün gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Markayı daha önce göz altı kapatıcısını anlattığım bu yazımda anlatmıştım, organik sertifikalı ve cruelty free bir Fransız markası. Bu arada belirtmem gerekir ki farın yapısı theBalm farlarından alıştığımız gibi yumuşacık değil, sert bir yapısı var. Ancak pigmentasyonu kesinlikle kötü değil, sadece farı fırçaya alırken çok fazla ürün alamıyormuşsunuz gibi bir his veriyor.



Bu arada Couleur Caramel’in Türkiye’de olmayan bu far paleti çok tatlı değil mi! Benim alışveriş yaptığım dermoeczanem.com 'da satılmıyor, internette tesadüfen görüp aşık oldum:) Ancak peşine düşmeyeceğim çünkü ev kozmetikten zaten geçilmiyor. Artık daha çantaya atmalık, pratik ürünler almaya çalışıyorum.



Benim Chocolate Brown far hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Doğal içerikli, günlük kullanıma uygun bir far arıyorsanız siz de bir şans verin derim:) Ben markayı kullanmaya devam edeceğim.

Yeniden görüşmek üzere,

Sevgilerle:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder