23 Ocak 2016 Cumartesi

Flormar - Always in Shape Highlighter İncelemesi

Herkese yeniden merhaba,

Flormar’ın birkaç ay önce çıkardığı “Always in Shape” serisinden, aldığım likit highlighter’ı birkaç gündür kullanıyorum. Bu mor/gümüş ambalajlı serileri çok beğendiğimi söylemeliyim, farları da eyecatcher serisi diye geçiyor.


Öncelikle dediğim gibi ambalajı çok beğendim, kadife dokulu kutusu, içinden çıkan gümüş kapaklı kalın cam kabıyla şık bir duruşu var, indirimden 12 TL’ye alınmış demezsiniz:) Ancak şık bulsam da keşke tüp bir yapıda olsaydı diyorum, çünkü bu şekilde pratik kullanamıyorsunuz. Evet likit olması pratik ama kapağını açınca dökülmesin vs diye dikkat etmeniz lazım, çok fazla ürün alma ihtimaliniz de var. Ayrıca hepsini geçtim her seferinde elinizle alırsanız pek de hijyenik olmuyor sanki. O yüzden tüp olsa çok daha güzel olurdu bence.


Gelelim performansına. Yanlış hatırlamıyorsam toplamda 5 rengi vardı, ben “02 – Flashes Everywhere” olan açık pembe rengini aldım. Ciltte simli olmayan, doğal, çok çok hafif bir pembelik içeren güzel bir ışıltı bırakıyor. Ben verdiği ışıltıya bayıldım, yanağımda çok güzel durdu. Parmakla uygulayınca başarılı sonuç verdi, fondöten fırçası ile deneyince de öyle, hatta daha pratik oldu. (Parmakla üst üste bir kaç kat tampon hareketlerle sürüyorum, aynı sonuç fırçayla tek seferde oluyor.)
Kalıcılığı sabahtan akşama kadar sürüyor, ancak ışıltısında akşama doğru hafif bir azalma oluyor tabi.



Doğal ve güzel bir ışıltı veren uygun fiyatlı likit bir aydınlatıcı arıyorsanız, bence şans verebilirsiniz. Genel anlamda memnun kaldığım bir ürün oldu. :)

Yeniden görüşmek üzere! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder