2 Şubat 2016 Salı

Urtekram - Aloe Veralı Roll-On Deodorant İncelemesi

Herkese yeniden merhaba,

Bugün sizlere, Urtekram markasıyla nasıl tanıştığımdan ve uzun süre kullandığım Aloe Veralı Roll-on deodorantından bahsedeceğim. 

Doğal içerikli ve cruelty free bir deodorant ararken, ve şurada yazısı bulunan All-free deodorantımla henüz tanışmamışken, paylaşımlarını çok beğendiğim Didem Soydan’ın instagram hesabında bu markayı gördüm. Araştırdığımda Danimarka merkezli, güvenilir bir organik marka olduğunu öğrenerek, deodorantına bir şans vermek istedim.


Ecocert sertifikalı bu organik deodorantın içeriğinin çok temiz olduğunu söylemeye gerek yok. (İçindekiler: Su, Gliserin, Kristal, Aloe Vera, Polisakkarit, Portakal Yağı) Ayrıca crueltyfree ve vegan. Bu sebeple gönül rahatlığıyla kullanıyorum. Hafif bir aloe vera kokusu var, hiç rahatsız edici değil, hatta hoş bile sayılabilir. Performansına tüm gün diyemem ancak etkisi 10-12 saat vardır. Terlemeyi engellemiyor, çünkü içeriğinde böyle bir şey yok. Ancak kokuyu kesinlikle engelliyor. Ben çok fazla terleyen bir insan olmadığım için benim günümü rahatlıkla kurtardı.


Gelelim esas konuya, ben roll-on deodorant sevmiyorum artık anladım! Yani dünyanın en güzel roll-on deodorantı da gelse bıraktığı o ıslak bitişi sevmiyorum. Özellikle yaz aylarında.. Bu nedenle all-free gibi stick deodorantlar benim için daha iyi. Ancak roll-on ile bir derdi olmayanlar için Urtekram alınabilecek güzel bir organik alternatif.

Ben siparişimi Aradolu’dan verdim, elime sorunsuz ulaştı, kargo ücreti de ödemedim. Şu an sitesinde 36 TL görünüyor (50 ml), ben aldığımda daha ucuzdu. Yanında aynı markanın organik diş macununu da sipariş etmiştim, onu da başka bir yazıda yorumlayacağım.

Umarım siz de kişisel temizlik/bakım rutininizde, hiç değilse deodorantta doğalı tercih ediyorsunuzdur.:)

Yeniden görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder