28 Şubat 2016 Pazar

Note BB Concealer

Herkese merhaba,

Note’un yeni BB serisi çıktığından beri merak ediyordum, ancak ürünleri yakınımda bulunan hiçbir yerde bulamamıştım. Çok sevdiğim bu markanın zaten bana göre tek sıkıntısı ulaşılabilirliğinin az olması. Gratis, Watsons gibi ünlü kozmetik mağazalarında satılmıyor ve satılan diğer yerlerde de yeni çıkan ürünleri henüz gelmemiş/hemen bitmiş oluyor. (Birkaç Watsons şubesinde Note var sanırım ancak bana yakın olan çevrede ben hiç görmedim. Keşke diğer drugstore markaları gibi her Gratis/Watsons’da bulabilseydik.) Durum böyle olunca internetten sipariş verdim ve nihayet kullanmaya başladım. :)

Öncelikle yeni serinin ambalajlarına tavşan logosu eklemeleri beni çok memnun etti, sonunda açık açık cruelty-free olduklarını ilan etmiş oldular. Bunun yanı sıra BB serisinin ambalajları gerçekten de başarılı bence. Krem renginde, metal kapaklı, kaliteli bir görünümü var. Concealer’ın kapağını açtığınızda değişik bir metal uç karşınıza çıkıyor. Göz altlarınıza ürünü bırakırken soğuk metalin etkisi özellikle sabahları çok güzel oluyor :) Bu uçtan çok fazla ürün çıkabildiği için dikkatli kullanmak lazım, önce elime alıp öyle uyguluyorum çoğu zaman. Hatta bu ucu komple çıkararak kullananlar da var.

Ürünün performansına gelecek olursak,

-SPF 15 olmasına bayıldım, güneş koruma özelliğine sahip kapatıcı bulmak çok zor çünkü.

-Açıkçası BB Concealer kavramını duyunca yüksek bir kapatıcılık beklentim hiç yoktu. 
Ancak ürünün kapatıcılığı, morlukları örtmesi ve aydınlatması oldukça güzel ve başarılı. Beni şaşırttı ve memnun etti bu konuda.

-Sürdükten hemen sonra matlaşan bir yapısı olduğu için üzerine pudra sürmeye uygun bir ürün değil bence.

-Biraz kuruluk yapmaya müsait, sürmeden önce gözaltlarınızı güzelce nemlendirmeniz gerekiyor. Benim günlük cilt bakım rutininde zaten göz nemlendiricisi de olduğu için bu konuda bir sorun yaşamadım.

-Çizgilere hafif dolma yaptı, ben çizgilerime dolmayan bir ürünle maalesef hiç karşılaşmadığım için bu konuda bir şey diyemeyeceğim.

Benim Note BB concealer hakkında görüşlerim bu şekildeydi. Bence uygun fiyatlı, güneş koruma faktörlü ve yüksek kapatıcılıkta bir concealer arayanlar için denenmesi gereken güzel bir alternatif. Gözaltlarınızda kuruluk problemi yoksa memnun kalma ihtimaliniz çok yüksek. Ben bitince tekrar almayı düşünüyorum. Bu arada Note – BB Serisi alışverişimi Markafoni’den “3al2 öde” kampanyası ile oldukça uyguna getirdim ve sorunsuz elime ulaştı. 3 ürüne(BB Concealer, BB Krem, BB Lip Corrector) toplam 45 TL gibi bir fiyat ödemiş, instagram’dan da haftalar önce paylaşmıştım. Takip etmek/göz atmak isteyenler için Instagram hesabımà @fallin.beauty :)

Yeniden görüşmek üzere!

Hoşçakalın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder