12 Mart 2016 Cumartesi

Pierre F. Estheticians Formula – Moisturizing Cleanser Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli

Herkese yeniden merhaba,
Bugun sizlere uzun zamandır kullandığım “Pierre F. Estheticians Formula – Moisturizing Cleanser - Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli”nden bahsedeceğim. Daha önce yüzüme eczanelerde satılan dermotolojik ürünler haricinde bir yüz temizleme jeli kullanmamıştım, kullanmayı da düşünmüyordum çünkü Babe - Stop AKN’den yıllardır memnundum. Ancak kışın da etkisiyle son zamanlarda yanaklarım çok kuruydu, ayrıca Babe’ye cildim bence artık doymuştu, etkisini hissedemiyordum. Bu nedenle bloglarda hakkında iyi yorumlar gördüğüm bu uygun fiyatlı markaya bir şans vermek istedim :)

Marka paraben, fitalat, sülfat ve pegler içermiyor, hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Bu nedenle tabi ki beğenimi kazandı, nemlendiricili yüz temizleme jelini aldım ve bitene kadar kullandım, hatta 2.yi de aldım, şu an onu kullanıyorum. Yani hakkında yorum yapacak seviyeye ulaştım :)
Ürün beni çok şaşırttı. Öncelikle nemlendirme vaadini fazlasıyla yerine getirdiğini söyleyebilirim. Cildimi yıkadıktan sonra oluşan o gerginlik artık yok denecek kadar az. Yanaklarımdaki kuruma da geçti. Yumuşacık bir temizlik yapıyor ciltte bence, arındırılması da kolay. Rengi altın sarısı, kokusu da güzel. Daha ne olsun :)

Ambalajın üzerinde de dürüstçe yazdığı gibi ürünün büyük vaadleri yok, sadece temiz ve nemli bir cilt sağlayacağını söylüyor, bunu da gayet iyi yapıyor. Ben karma/susuz cildimdeki etkisini oldukça sevdim, yaza kadar kullanmayı düşünüyorum.
Gratis indiriminden sadece 10 liraya aldığım bir üründen memnun kalmak çok hoş :) Gratis’i uygun fiyatlı, doğal ve crueltyfree farklı markalarla bizi sık sık buluşturduğu için çok beğeniyorum. :)
Bu ürünü doğal içerik seven, cildi kurutmayan temizleyici isteyen ve büyük beklentileri olmayan herkesin seveceğini düşünüyorum. Umarım denerseniz siz de memnun kalırsınız.
Yeniden görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder