4 Nisan 2016 Pazartesi

Cilt Bakımı Rutinim - Kış

Herkese tekrar merhaba,

Bugün sizlere günlük cilt bakımı rutinimi anlatacağım, uzun zamandır aklımdaydı ancak kullandığım ürünlerin etkilerini alabilecek kadar uzun süre beklemek istedim. Neredeyse tüm kış bu rutinle devam ettim ve memnun kaldım, yazın gelmesiyle bir kaç üründe değişiklik yaparak rutinimi değiştireceğim. 

Gece Rutinim:

Makyaj Temizleme:

Öncelikle makyajımı temizleyerek başlıyorum. Cyrene makyaj temizleme sularım bittikten sonra tesadüfen aldığım ve memnun kaldığım “Otacı – Makyaj Temizleme Suyu” ile göz makyajımı çıkarıyorum. Göz makyajım çok yoğunsa, pamuğu gözlerimde 30 sn kadar bekletip rimeli yumuşatıyorum ve kalıntılarını temizliyorum. Sonrasında da saçlarım ve vücudum için de kullandığım, yazısını şurada yazdığım “Uni Baby Şampuan”ı elimde köpürtüp, göz çevremi yıkıyorum. Bebek şampuanı hassas göz çevreme zarar vermez diye bir düşüncem var, umarım doğrudur :)



Yüz Temizleme Jeli:

Göz makyajı temizliğinin hemen sonrasında, yüzümün geri kalanını “Pierre F. Estheticians Formula – Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli” ile yıkıyorum. Aslında ben yıllar boyunca Babe Stop AKN temizleme jelini kullanmıştım ve kalitesinden oldukça memnundum, ancak son zamanlarda yanaklarımda kuruluk oluşmaya başlamıştı. Hem yağlı T bölgeme iyi gelen Babe yanakları kurutmaya başladı, hem de bence bu ürüne cildim artık doydu. Yazın ona geri dönebilirim belki ancak kış rutinime daha yumuşak bir ürünle devam etmek istedim. Estheticians Formula Gratis’ten aldığım doğal içerikli ve uygun fiyatlı bir marka, oldukça da memnunum, şu an 2. paketteyim. Yazısı için tık tık.


Tonik:

Yüzümü temizledikten sonra suyla işim bitiyor, tonik uygulamaya geçiyorum. Cyrene’nin bu Searene Toniği ne bereketli ürünmüş, aylardır kullan kullan bitmedi. Korkunç kokusuna rağmen etkisini beğendim, yağlı T bölgemi güzel dengeledi.



Exfoliant:

Cilt bakımında yeni yeni yer bulan exfoliantlar, benim de birkaç ay öncesine kadar rutinimde yoktu. Cyrene’nin sürpriz kutusunda çıkan bu exfoliant pedleri kullanmaya başladım ve beğenince devam ettim. Aydınlatıcı ve gözenekleri sıkılaştırıcı etkisi var. Çok inanılmaz/gerekli bir ürün değil ancak ben seviyorum. Yakında yazısını yazacağım :)



Serum:

Exfoliant’ın ardından, “Cyrene – Moonlight Beauty” serumumdan 1-1.5 damla kadar elime yayıp, yüzüme tampon hareketlerle hafifçe uyguluyorum. Serum nemlendiricinin ulaşamadığı yerlere kadar nüfus ediyor.



Nemlendirici:

Normalde “Huiles Beumes – Intense Cream” isimli organik ve çok başarılı bir krem kullanıyorum ancak karma cilde biraz ağır geliyor, bu nedenle haftada 1-2 kere bunu kullanarak, geri kalan günlerde yağsız bir ürün olan, yazısını şurada yazdığım “Burts Bees – Daily Cream” ürününü uyguluyorum.




Göz Çevresi:

Göz çevremde uzun zamandır Pure Beauty'nin bu White&Bright göz kremini kullanıyorum. Nemlendirmesinden oldukça memnunum, ancak aydınlık bir etki göremedim. Ayrıca bu markayı çok beğeniyorum ama crueltyfree olup olmadığından bir türlü emin olamadım.



Gündüz Rutinim:

Gündüz Rutinimde yüz temizleme jeli kullanmıyorum, sadece suyla güzelce ovarak yüzümü yıkayıp, vaktim varsa gece kullandığım tonikten sürüyorum. Sonrasında yine Pure Beauty markasından göz kremim ve SPF'li günlük nemlendiricimi mutlaka uyguluyorum.




Scrub (Peeling):

Haftada 1 kere "Pierre F. Estheticians Formula - Energizing Facial Scrub" isimli peelingi uyguluyorum. Taneciklerinin minik olmasını ve cildimi tahriş etmemesini seviyorum, ancak biraz kurutabiliyor, sonrasında güzelce nemlendirmek lazım.




Benim kış aylarındaki cilt bakım rutinim bu şekildeydi. Bu ürünlerden kullanan var mı aranızda, sizler de memnun musunuz? Yorumlarınızı bekliyorum ;)

Yeniden görüşmek üzere!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder