24 Nisan 2016 Pazar

Urban Decay - Naked Skin Fondöten

Merhaba, 

Bugün sizlere, uzun zamandır istediğim ve sonunda kavuştuğum "Urban Decay - Naked Skin Weightless Ultra Definition Liquid Makeup" fondötenden bahsedeceğim:) Instagram'da paylaştıktan sonra hakkında çok soru geldi, bu yazıyla topluca yanıtlamış olurum :)


Açıkçası bu fondötenle ilgili karmaşık duygulara sahibim. Önce sevdiğim yönlerinden başlayayım:

-Örtücülüğü orta derecede, ne çok yüksek ne az. Bence tam kıvamında. Dilerseniz bir kat daha sürerek artırabiliyorsunuz, ağır durmuyor.
-Yapısı incecik, cildinizde fondöten varmış gibi hissetmiyorsunuz. Gerçekten de 'naked skin' efektini veriyor.
-Yağsız olduğu için ciltte parlama yapmıyor. Karma cildimde pudra ile sabitlenmemiş olmasına rağmen yok denecek kadar az parlama yaptı, o da cildin doğal ışıltısı gibi durdu.
-Cilde güzel, çok doğal bir aydınlık veriyor.
-İçeriğinde paraben bulunmuyor.
-Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. (Crueltyfree)


Sevmediğim kısıma gelecek olursak, fondötenin yağsız olması iyi bir şey ancak bu şekilde de nem vermesi sıfır kalmış. Fırçayla ilk uygulama sonrası, birkaç saat içinde cildimde aşağıdaki gibi pütür pütür bir görüntü oluştu. Fondöten cildimle bütünleşmedi. Benim cildim karma ve susuz/nemsiz bir cilt. Ne kadar iyi baksam da mevsim geçişlerinde nemsizliği daha da artıyor. Sanırım sebebi bu.



2.kez kullanmadan önce, cildime hep yaptığım temizleme/nemlendirme işlemlerine ek olarak peeling/serum/makyaj bazı uyguladım. Fondöteni de nemli sünger ile sürdüm. Bu sefer pütürlenme oluşmadı. Tüm gün memnun şekilde kullandım.

Ürünle ilgili başka yorumlarda benim ilk yaşadığım sıkıntıya hiç rastlamadım, o yüzden benim gibi karma/susuz bir cildiniz yoksa ya da çok kuru bir cilde sahip değilseniz belki çok severek kullanabilirsiniz. Yani cilt tipi normal olanlar bence şans verebilir. Karma ciltler de kullanım öncesinde iyi nemlendirmeli.

Yapısını test etmek için deneyip birkaç saat dolaşıp öyle almanızı tavsiye ediyorum. Ben rengini biraz açık almışım (No:0.5), Sephora sağolsun standta o kadar az renk kalmış ki fazla deneme şansım olmadı. Bronzlaşmadan önce kullanabildiğim kadar kullanacağım artık :) Fiyatı 130 TL. Kendi sitesinden de sipariş verebilirsiniz.

Aranızda başka Naked Skin kullananlar var mı? Yorumlarınızı bekliyorum :)

Yeniden görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder