10 Şubat 2016 Çarşamba

Gosh Waterproof Eyeshadow - Golden Brown

Herkese merhaba,

Gratis indiriminde aldığım “Gosh – Waterproof Eyeshadow (Golden Brown)” stick farını birkaç gündür kullanıyorum. Bu farı rengini çok beğenerek büyük umutlarla almıştım. İçimdeki Maybelline Color Tattoo özlemini dindirebilir umuduyla hevesle kullanmaya başladım:)


Öncelikle rengi çok güzel, metalik ışıltılı, soğuk bir kahverengi, tam istediğim gibi. Ancak bu stick farın yapısı çok sert geldi bana, pek kremsi/yumuşak değil. İstediğim pigmenti alabilmek için göz kapağıma çok bastırarak sürmem gerekti, bu da hassas göz çevresi için sevmediğim bir uygulama şekli oldu. Parmağa uygulayıp sürünce de istediğim rengi vermedi. Dediğim gibi sadece bastırarak sürünce verdi, bu da günlük kullanımda uygulayacağım bir yöntem değil.


Kalıcılığına gelecek olursak, altına far bazı uygulamadan sabah 8’de sürüp, akşam 6’da eve geldiğimde göz kapağımda far çizgi çizgi halini almıştı. Gün içinde bozulmadı ancak gün sonuna doğru çizgili görünüm aldı. Altına far bazı uygulayarak kullandığımda ise akşama kadar aynen kaldı, herhangi bir bozulma olmadı. (Far bazım: The Balm – Put a Lid On It)



Benim Gosh stick far hakkındaki yorumlarım bu şekildeydi. Açıkçası rengini beğensem de performansını ve sürüşünü çok beğenemedim, çok sık kullanacağımı sanmıyorum. Başka kalem/krem farları denemeye devam edeceğim.

Yeniden görüşmek üzere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder